lördag 28 februari 2009

Trevlig lör:)

Ja dagen började på ett trevligt sätt idag-en tjej hade addat mig på face,hon är 21 år o en riktig babe;)Vi peppade iaf varandra o kom in på det mesta mellan himmel o jord fast mest sex o kroppar hehe..Fick fina komplimanger av henne:)
Och jag gav även henne några visa ord (ifrån en oldie)
Sen fortsatte vi chatta riktigt läänge,jag chattade även med Poker+Rhys en hel del;)
Blev p.ga en händelse väldigt sen till stan o Linda.. men men jag fick äntligen min mobil o jag slapp den konstiga killen jag pratat med där innan..
Är glad att ha den igen!! (Lägger in en bild på den snart)
Sen mötte jag upp Lindi vi kollade på Spirit-fina grejer därinne-särskilt väskor marc jacobs fastnade jag för:)
Sen gick vi emot möllan för att käka o det blev efter många om o men-Restaurang Möllan-mkt mysigt ställe o maten var god(-inte som thai för mig men ändå:)majskycklingfilé med pommes o grönsaker+viin.. Superkul att snacka med Linda igen,det var längesen..!
Sen följde jag med henne hem o fick se hennes eller deras(-hon är sambo numera)lägenhet-vindsvåning den var cool o lite annorlunda:)fick även träffa hennes kille,han verkade trevlig,ska dit om några veckor igen på inflyttningsfest;)
Kom hem lite försent dock störigt..Ville ju se festivalen,men såg bara lite av den..
Nu ska jag iaf slappa framför tvn+en hög tidningar innan det blir sängen..trött!
Blev en hel del vin igår hos Anna..det var kul att träffa dom alla-så gulliga o Anna har en superfräsch lägenhet.Godnatt folks,(nästa lör vid denna tiden börjar man nog bli packad o dansar loss hos Alda;)Becca

Inga kommentarer: