fredag 27 februari 2009

Sur,trött-men ser fram emot en trevlig kväll:)

Jag har varit sjukt trött nu i 2dgr..så trött så att man liksom mår illa när man vaknar:(
Sen blev jag väldigt irriterad här på jobbet idag med av lite olika anledningar..-Kan väl säga som så att ett jobb där det är mer blandat killar o tjejer är mer roligt tycker jag:)Och där har jag ofta umgåtts mkt med killar med-dom behöver man liksom inte undra över vad dom tänker o dom är inte bitchiga på samma sätt,har svårt för att tjejer går runt på ett jobb o visar sig sura men inte säger vad det är-fejka eller inte-men säg då vad fan det är!
Och lägg dig inte i mina grejer när det gäller jobbet..-det blir ju helt fel (i mitt jobb)´+att man undervärderar den andra..
Men inte ofta så här- i onsdags var det en riktigt rolig dag med glada o roliga tjejer på jobbet:)
Ikväll ska jag ju hem till Anna.L och se hennes nya lgh som hon nog gärna vill visa+äta o dricka gott o se lets dance:)
Sen ska jag hem till min säng o SOVA inte alltför sent..Pusss Becca

Inga kommentarer: