lördag 21 februari 2009

Hemmakväll:)

Nu börjar festivalen o jag har köpt en massa gott:Thaimat bestående av grillspett,ris o jordnötssås-yummie sen var jag o handlade lite nödvändigheter men också lite gotter-blir ju en lång tvkväll först festivalen sen Wallander..
Annsofi (som f.ö nyss kommit hem ifrån Indien!kul vi måste ses soon babe)försökte få med mig (slöfocken) ut o lite sugen blev jag-men tyvärr har jag inte hennes energi+spontanitet..O nu måste jag ju spara lite till nästa vecka då jag ska köpa en massa dyra saker..:)
Hon lockade t.o.m med grabbfest med 10 killar o det är ju inte lätt att säga nej till för en killtjusare som mig..;)
Vi sa iaf att vi måste ha en festkväll inom kort i Kph kanske o förfesta hos Angelicus:))
Men ikväll känns det helrätt att slöa o mysa.Becca

Inga kommentarer: