måndag 9 februari 2009

Hemma tidigare idag:)

Idag jobbade jag bara i 5h sen begav jag mig mot stan o var på möte ang valideringen-utbildningen,jag kommer till 99% börja nu i mitten av mars,känns rätt bra inte själva pluggeriet men att jag sen kan söka flera jobb o helst här på limhamn-dom öppnar ju många nya förskolor nu så det finns ju en god chans att kunna få jobb o gärna fast har ngnstans inom den närmsta tiden:)Många känner till mig med(-and thats a good thing)
Efter det passade jag på att köpa mat med mig hem-krua thai express såklart;)
Jag var hemma redan 15.20 såå härligt!
En nagel gick tyvärr av idag så jag ska till Marie om en timmes tid o fixa den,annars blir det tv o mys för hela slanten ikväll-Unga mödrar,SATC,Familjen Annorlunda+Lipstick jungle.
Ha en skön måndagskväll,för det ska jag! Becca

Inga kommentarer: