lördag 21 februari 2009

Mysig start på helgen:)

Vaknade rätt tidigt imorse men sov i ett svep hela natten jättegott sen låg jag o drog mig till 9 när Jenny ringde o frågade om jag ville käka frukost på Lieto,så vi åt stoor frukost där kl 10,sen nu skulle jag egentligen ha träffat Dean o käkat på nama men jag r fortfarande mätt o han kunde inte träffas så sent..dessutom har jag mensvärk o är lite trött p.ga det+förkylning,så jag känner faktiskt för att lägga mig o vila om en stund o bara slappa idag.
Kan hända att jag åker hem till Jenny o kollar på festivalen men tror först att vi ska ses manana:)
Anna.M med familj var fortfarande dåliga nämligen.
Igårkväll kollade jag på lets dance+Hjälp och chattade en hel del med b.la Poker-alltid kul:) Är även jätteglad för jag ska köpa en jacka canada goose av en kompis-Linda,(blå som jag velat ha länge!!)Ska förmodligen ses nästa lördag:)
Ska nog köpa hem räkor till ikväll o kolla Melodifestivalen+Wallander.
Ha en härlig Lördag! Becca

1 kommentar:

bläckfisken sa...

superkul att ses!
jag får väl se mer av dig manana.
kram