onsdag 18 februari 2009

Dagarna de går o går efter varandra..

Jaha då var det snart slutet av veckan igen..:)känns som man går runt i ett hjul o vardagarna känns väldigt enformiga för tillfället..Man åker buss, jobbar på,snörvlar på,är trött,åker buss,längtar hem till mys,lagar mat,kollar på tv,surfar,pratar lite i tele..Ja inte mer än så för tillfället faktiskt.
Sen längtar man till helgen då man (eller jag iaf)vilar,träffar vänner,går ut o käkar,sover längre ¨på morgonen etc.
Igår somnade jag tidigt! men sen fick jag gå upp vid 12 för att ta ut nisse i trädgården lite,men störigt att sova bort så mkt av sin lediga tid..
Ikväll får jag inte somna så tidigt för ikväll är det min favvis Sommer kl 21:)
Innan dess ska jag laga mat- kryddig kycklingfilé med ris,grönsaker och kantarellsås blir det ikväll.
Lovar att lära mig hur min kamera fungerar till helgen iaf så jag kan lägga in lite pics då;)
Dagens negativa:Jag är lite nervös/orolig (igen)över magsjuka..2 på jobbet har det nu..suck!
2,Stod o väntade på bussen i minst 30 min idag,stod sen o nästan parade mig med en hiphopare på typ 20 år,jag lovar hade bussen bromsat in hade vi väl kysst varandra också..Så vid Rudbecksgatan var paniken ett faktum o jag gick av i snön o gick hem i typ 20min,för att sen gå med nissen i 20min..:(Så alla som klagar på att bussen är lite sen,det finns värre saker att gnälla om!Becca

2 kommentarer:

bläckfisken sa...

usch!
då har du fått din veckas motion!
Alltid ngt positivt!
ses på söndag, vi behöver inte gå till mobilia, kan skippa det om du vill.
puss!

Beccas sida sa...

Ja..jeansen spänner så det blir mkt sånt framöver..;)
Vi kan ju se hur vi gör,Puss!