måndag 23 februari 2009

Veckan

Ja då var måndagen avklarad:)det gick bra,väldigt lugn dag o jag kom hem lite tidigare,alltid bra.
Imorgon kommer Angelica hit,nice:)blir lite vin o mat(-ska övertala henne att göra hennes goda lasagne)
Onsdag inga plans,Torsdag fixa naglarna+hämta min fixade mobil,finally! Och på Fre ska jag hem till Anna.L(-mitt ex lillasyster.)Vi ska väl käka lite o kolla Lets dance+vårt favvis humorprogram Pyjamas;)
På lör ska jag träffa Linda o nog få jackan,so happy för jag är såå trött på min North face den är superbra men ni vet själv har man haft en jacka i några år så blir man trött..Så sen kommer jag ha North face på jobbet hädanefter o gåsjackan privat:)
Det är en rätt bra idé för idag såg jag inte klok ut-helt nerlerad med geggamojja..
Vi ska också passa på att umgås lite tror jag,vi har inte gjort det på länge,men för några år sedan hängde vi rätt mkt,(t.o.m varit på en rolig resa ihop:)
Ska ev träffa Annsann-Annsofi lite till helgen med.
Just nu är jag lite irriterad för jag fattar inte hur jag ska lägga in bilder här med min mobil..:((Så ni får nog vänta tills imorgon tyvärr..Igår var det andra sexy stuff som kom emellan;)Kramis,Becca

Inga kommentarer: