måndag 2 februari 2009

Måndag o nya planer.

Ja idag var jag på uteavdelningen-som jag inte varit på nu under några månader,härligt att träffa gullungarna igen:)O jag var glad för att jag bara var ute i ca 1,5h med kidsen..för kallt för att vara ute länge idag..fyy..
Kommer nog bli ändrade planer o jag kommer nog börja läsa redan om ca 1,5månader..blandade känslor inför det-inte glad för att läsa+liite cash..men däremot på lång sikt är det superbra-lättare att få fast jobb+lite mer betalt,dessutom är ju ämnena intressanta för mig:pedagogik,psykologi b.l.a:)
Kommer lätt söka mig ut hit till Limhamn eller kanske allra helst Djupadal igen-trivs bra där jag arbetar nu men bussen+tiden drar ner det tyvärr..:(
Jaha nu ska jag kolla lite på Unga mödrar (samtidigt som jag lagar mat)SATC,Familjen Annorlunda o Lipstick jungle.
Imorgon kommer Angelica hit:)så då blir det lite wine o skratt.. Becca

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman.. snygga skor, tycker absolut att du ska köpa dom ..
bär ska vi mysa ??

Beccas sida sa...

Hej gumsan! Tack tycker jag med;)
Ja vi måste hitta en dag vännen!
Har du ngt förslag?kanske festa snart med?lite suugen..Puss

bläckfisken sa...

Lycka till med pluggandet!
Kram Jenny