lördag 21 mars 2009

Breakfast and the days..

Jag o Angelica ska ut o ata den beromda limhamnsfrukosten,vi tankte forst aka till Cafe Ceder o kaka stoor brunch o kolla in Entre lite..jag behover ju pants..!
Men jag vaknade med en forkylning som jag kant har varit pa vag i ngra dagar nu..o da har man inte lika stor aptit sa vi skjuter upp det en vecka.
Sen blir det alltsa lugnt,tankte ta en langrunda i Limhamn med men sen ska jag vara solo o kolla tv o slappa o fixa lite harhemma..behovs!
Skulle eg pa inflyttningsfest till Linda o hennes Ola ikvall med Annsann men bade pga magproblem framst igar o forkylning o lite ekonomiska skal sa tackade jag nej,lite synd for jag ar saker pa att det blir asskoj..!
Men Lindi vi far ses snart anda pa ett glas vin eller 2!!
Kanske ska kolla in nya Robinsson o Wallander ikvall o catch up with the news i tidningar varit helt off mkt tanke pa skolan-men det har ju gett resultat,svensktest igar o det gick jattebra!
Na nu vantar Angelica pa att jag ska gora mig redo..Kisses-lagger in nagra bilder senare,Becca

Inga kommentarer: