torsdag 12 mars 2009

Veckan:

Har ni saknat mig?Här får ni iaf en update av veckan o hur den kommer att se ut..
Mån-Halvdeppad pga av lite oväntade trista ekonomiska nyheter..
Tis-Betydligt gladare:)Fick även ett glatt besked nämligen att jag har betydligt mer semester kvar att ta ut än väntat:))mkt skönt sen i slutet av sommaren eller i höst när man behöver lite nya krafter+ kanske en tripp ngnstans man vet aldrig..Sen var det girlstv på kvällen-Rosings dejtingprogram som är betydligt mer underhållande än vad jag trott..+Desperate som alltid är underhållande.
Ons-Sa jag hej då till mina kollegor o till kidsen kunde nästa inte hålla tårarna inne när jag sa hej då till en liten bustjej..Bjöd på kakor o jag fick en fin present ifrån Pilgrim av kollegorna,tur att jag nog komma träffa ngn av dom igen iaf för jag har trivts bra där.Igårkväll kollade jag på Sommer-min favvis fan vad danskarna gör bra tv!!
Idag-Ledig så sköönt har sovit jättemycket (för mycket)o sen ringde Rhys han var skitsöt o det kanske var det finaste samtalet ever mellan oss..Sen gick jag iväg för att köpa med mig hem thailunch o där mötte jag Alda o hennes kollega/väninna så jag blev kvar där o käka istället o tog en stor stark (såklart)Mycket kul som vanligt Alda berättade om hennes nyfunne vän-Åke=the dildo:))hon pratade HÖGT om hans alla funktioner etc..;)Köpte med mig en kanelsnäcka hem ifrån Kakboden som jag ska fika med om en liten stund till gamla,härliga bevvan o vänner avsnitt.
Ikväll ska jag b.la kolla på Medium.
Fre-Ska jag ev fika med Dean o på kvällen ska jag hem till Jenny:)
Lör-Kommer Angelica hit o vi ska ha myskväll o kolla festivalen hon ska även lägga in bilder (o visa mig hur man gör)O självklart blir det Melodifestivalen o jag hejar (än så länge iaf)på Alcazar!!
Sön-Ska vi träffa AC o gå en sväng på Mobilia-fika etc.
På måndag väntar valideringstart kl 13(-upprop typ tror jag)Kisses Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med valideringen!
Jag förmodar att det är genom Valideringscentrum... där har jag jobbat :)hoppas det går bra!
//J

Beccas sida sa...

Hej,Tack ja dar ar det.
Vet dock inte riktigt var det ligger faktiskt..Kram R