fredag 6 mars 2009

Happy:)

Så skönt att det är helg nu..har varit så trött..!
Men ikväll blir det väldigt lugnt-skönt att inte alls ha tider att passa:)o bara vara själv o njuta av en lugn fredagskväll,ska nog snart gå o köpa thaimat-min favvis..:)
Igår var jag ju iväg rätt mkt,var inte hemma förrän efter 11..håret blev fint (såklart när Alda är i farten)Vi käkade o snackade om allt-inte pratat på länge..
Kul att catch up med en annan crazy girl;)
Idag har det varit en fantastisk kul dag med kidsen-åhh vad jag kommer sakna dom-min sista dag på Ons..(På gott o ont)
En flicka kräktes dock-ingen höjdare..men jag lyckades behålla mitt glada humör o hoppas att jag inte blir smittad!!
Imorgon är det ju partaj o då ska jag ha såå kul o vara frisk;)
Men ikväll blir det alltså lugnt-hämtmat+lets dance.
Kisses,Becca

Inga kommentarer: