måndag 16 mars 2009

Dagen o kvallen

Har kant mig ratt positiv idag faktiskt,gick bra pa intron idag jag hittade dit latt,jag fick en kompis haha..namen det ar en tjej som jobbat pa min mammas jobb som min mamma berattat om,hon var supertrevlig kom till Sverige for 3 ar sedan o pratar battre svenska an manga som bott har i 15 ar gor-somliga anstranger sig-all credit to them and her.
Var dar i lite mer an en timme o sjalvkart ar en del fortf luddigt men det kommer vara sa att vi gar dar i skolan via Lernia i 2v forst sen ut pa praktik pa ett stalle man inte varit pa innan..suck haha!
Bara jag inte hamnar jattelangt hemifran ar jag nojd..
o inte uteavdelning..!
Sen pluggar man iaf i ngra veckor till innan man far besked om exakt hur lang tid man har pa sig/individuellt beroende pa hur bra-snabbt man klarar det.
Kom alltsa hem ratt tidigt o det var mkt skont-alskar tidiga e.m.
Sen nu ikvall har jag fixat nailsen hos Marie o vi hade som vanligt en trevlig liten pratstund,nu har jag nyss chattat med Michael ifr LA pa facebook,alltid nice o kul!
Nu ska jag hoppa i badet o forsoka hinna se lite av Familjen Annorlunda.
Skont att inte behova ga upp forran ca 7 istallet for 6-okristligt..
Mina tider dessa 2v ar 9-16 med ngra pauser o lunchrast pa en timme-lyx jag var tvungen att fraga blev sa sugen pa alla restauranger dar i narheten..Inget spara pa mat som student har inte hehe..Kramisar,Becca

Inga kommentarer: