torsdag 5 mars 2009

Chatt med Poker+lite för tjejer att tänka på:

Jag har chattat med Poker rätt mycket dom senaste dagarna,åh vi har såå ball när vi chattar;) Känner verkligen att när o om jag hittar en pojkvän en dag så vill jag verkligen ha kul med honom-det har varit en bristvara i mina senaste förhållanden-vi ska ha lite av samma humor,skratta mycket oavsett om vi är själva eller med andra:))
Han ska verkligen få mig att skratta!!
Han skrev även en sak som jag kände var viktig att skriva här för alla tuttnojjiga därute..
Han sa att det är självförtroendet det handlar om-inte bystens storlek etc utan att om man är säker med sig själv o sina bröst alltså visar självförtroende så gillar man automatiskt brösten-så tänk på det för jag tror att det är så de flesta killar tänker:)
Och om mina småttingar skulle förändras o bli hängiga så är det möjligt att jag skulle göra en operation men det är inget jag tycker man ska göra i onödan eller i ung ålder!!
Ni vet väl att jag tycker INTE att man ska sträva efter perfektion för det går ändå aldrig o det blir väldigt osexigt o trist..Kisses-Becca

Inga kommentarer: