lördag 28 mars 2009

Perfekt Lordag!









Haft en supernice lordag,vi akte intill stan o sen promenerade vi forst till Caroli dar jag kopte en av mina favoriter Gucci II pa matas sen gick vi mot Entre o Annsann bor ju dar i narheten sa vi gick upp om o sa hej till henne o sota Nicka vovven.
Sen gick vi till Waynes Cofee dar vi at en kyckling pasta sallad,kaffe o delade en muffin-bra va?jag tanker nyttigare o mindre nu.
Sen fortsatte min jakt pa byxor vilket inte ar det lattaste nar man inte ar supersmal-magen ar verkligen ett problemomrade..o trist ar det med! o sa mkt manniskor idag men jag var pa gott humor.
Hittade iaf efter ngra provanden ett par morkblaa jeans pa Mango.
I fredags kopte jag aven Tan Can pa Matas sa brun ska jag snart bli!
Och en mascara.
Tidigt ikvall nar jag kom hem blev jag glad over att en kille jag addat pa face som jag trodde var en kille jag traffade forra aret pa glasklart o det var nog han!!!Vi dansade o pussades lite o han skulle kopa champagne till oss men sa blev vi av med varandra..ocksa har vi alltsa nog hittat varandra igen,far se om det blir ngt mer an bara friends pa face,han skrev ett lite gulligt mail idag ocksa..
Ahh jag kanner varen ar har nu..Jag ar sugen pa att ga ut mer,anstranga mig pa alla fronter mer, flirta mer,rora pa mig mer etc..
Annars har jag kollat pa Robinson o nu lite en film med Rowan Atkinson som verkar ball men jag ar lite rastlos o pirrig pa ngt satt..Drack kaffe pa Waynes for flera timmar sedan o fortf speedad..vad ar det med mig?!
Jenny gick ocksa med oss en stund pa Entre,kul att traffa henne med-alla mina narmsta pa en dag,traffat min mamma idag med.Puss o ha en fortsatt harlig helg!Becca
P.s Lagger in en bikini ifran Cubus som jag vill ha i sommar.

Inga kommentarer: