söndag 15 mars 2009

Sundayevening-loves them.

Ja jag gillar faktiskt sondagkvallar valdigt mycket-sa skont att slappa framfor bra tv..helt sjalv med mina djurisar,tanda ljus ngt gott att ata etc,ska snart kolla pa Beck blandat med Sanningens ogonblick o kaka ngt,har problem med min mage tror att vinet var for surt for min mage igar o att jag at for lite o for sent..sant trist maste man tanka pa nar man har detta problemet..suck!
Pga detta blev Mobiliaturen inte sa lyckad o tyvarr var byxorna jag tankt kopa slut..
Sa jag kom hem med tva rosa handdukar till min mans-hon alskar rosa iaf i sitt badrum,o ett kollgieblock till mig infor imorgon..
Har lite angest over imorgon-lite svart for nya grejer som man inte har sa mkt koll pa..vill mkt hellre jobba!!
Men jag vet det ar battre i slutandan o jag ska vara tacksam som far denna snabba utbildningen p.ga erfarenhet,dessutom ar det ovanligt att man blir lasad utan utbildning sa det maste ju betyda nagot!
Vi kakade gott pa Espresso house-en GI sallad med b.l.a kyckling,fetaost,bulgur med nyttigt brod till,kan rekkomenderas!
Tack for en supermysig helg Angelica-speciellt igar.Pussar Becca

Inga kommentarer: