söndag 22 mars 2009

Ca ett ar sedan detta startade..

Bloggen borjade jag med for ca ett ar sedan,kan dock namna att totalt antal besokare satte jag dit i vintras ngngang.
Aret har gatt valdigt snabbt-det snabbaste nagonsin nu far jag kanske for att jag inte har ngt talamod.. o tyckt att tiden gatt langsamt innan..
Efter jag har borjat blogga har jag kant mig mer positiv-den ger en sa mkt!
Man far ut det mesta iaf av vad man kanner-allt bjuder jag inte pa men nastan..
Och ifall man skriver positivt sa kanner man sig positiv med!
Men sjalvklart ar jag en manniska o hade en stoor svacka for ganska exakt ett ar sedan..med mitt ex,det var verkligen en karusell som jag aldrig trodde skulle sluta o nagot av det jobbigaste jag varit med om,o jag har varit med om en del..!
Han betedde sig som ett egoistiskt svin o det tog mig lang tid att komma over o det ar superskont att ha kommit ur det mkt pga att jag inte sett honom pa ett ar typ-valdigt amazing med tanke pa att vi inte bor sa langt ifran varandra etc..Men men mkt skont o ett maste for att bryta ngt destruktivt.
Valdigt skont att man kommit sa langt sa man skiter i det hela-kan vara likgiltig o t.om vara artig mot honom,for jag vet ju anda var jag har mig sjalv o vad jag tycker om personen i fraga men undviker brak o cirkus pa detta sattet,o ger mig sjalv lugn.
Hade aven precis som forra aret i vintertid en stoor angestsvacka for att jag utmanade o gor fortfarande hela tiden det jag ar radd for som man garna vill undvika men det gor jag inte just for att jag vill ma battre o kampa.
Aven haft svackor med funderingar over karleken nar man kant sig lite sugen pa myys o SEX!!!For som jag sagt innan jag kanner mig inte ensam eftersom jag har sa goda vanner o ngra underbara familjemdlemmar-slaktingar.
Men hey what doesnt kill you makes you stronger,shiit vad stark jag kommer bli haha!
Och till skillnad ifran mitt ex o manga!andra sa tar jag det valdigt lugnt med killar o lovegrejen-traffar inte vem som for sakens skull,inte heller en hobby for mig att dejta sa aven det ska vara med en person jag kanner starkt for o hittar jag honom nar jag ar 40 sa far det ju vara sa,inget jag kan styra o jag hittar hellre nagot bra an ett tidsfordriv- darfor jag inte dejtar varje kille som vill eller har velat for jag ar BARA intresserad av the real thing i framtiden o da ska killen visa mig love och uppmarksamhet till 100 procent..det som ar lite skrammande dock ar att det gjorde mitt ex faktiskt riktigt mycket i borjan men sen forandrades han lite o jag tror att jag hade blundat for hans omogenhet..sa det ar ocksa en stoor poang han ska vara mogen denna gangen,aven om jag fortfarande har latt for att traffa yngre..hehe eller dom har en lust till mig kanske med,verkar faktiskt sa!
Jag ar iaf valdigt glad for att jag har er blogglasare,utan er hade detta inte varit kul alls o nu har jag ju lart mig hur jag lagger in bilder ifr min nya kamera sa nu maste ni ju hanga med under-09 med,o jag kommer nog halla pa med detta laange till..
Manga Kramar,Becca

Inga kommentarer: