söndag 29 mars 2009

Sondag igen..men en nastintill perfekt helg!

Haft en riktigt nice helg o jag kanner att varen ar pa ingang o det kanns som jag har behovt det for jag kanner mig mkt gladare o piggare som sagt..
Igar var jag helt speedad av kaffet sa jag kunde inte somna forran typ 5 inatt..suck!
Sa nu kanner jag mig lite sliten som nar man festat typ-kunde jag lika garna gjort da ju..
Men jag hade valdigt gott sallskap pa chatten!!anda fram tills 4.30 pa face inatt..
Idag ska jag promenera mycket for det ar saa fint vader..Ska nog aven powerwalka med Alda.
Och kanske ga en langrunda med Annsann o Nicka o lille Nisse alsklingen.
Men forst maste jag vila lite,helt dood..maste aven fixa lite harhemma sen o kolla in en del pa tv..Men lagga mig tidigt for imorgon ska jag upp sjukt tidigt..suck!
Men jag gar dit med en glad,pirrig kansla i kroppen sa da kanns det alltid lite lattare..Ha en mysig sondag! Becca

Inga kommentarer: