söndag 1 mars 2009

Söndag=frukost med Hansi,tvätta,städa,handla o få mina gucci;)

Jaha nu är det söndag igen,helgerna går föör snabbt!!
O inatt sov jag sådär gott mådde lite illa+vaknade av världens högsta STÖN..sen blev det tyst ett tag(-jag lyssnade förstås flitigt)sen började dom igen efter typ en halvtimme..Insomnia var ett faktum..dessutom har jag vaknat flera ggr inatt..
Men men nu är det söndag o jag måste ta tag i en del grejer jag skjutit upp..tvätta,städa,handla-det är det tråkiga..Men jag ska även iväg nu strax o käka frukost med Annsofi på kakboden,ska bli nice inte setts på läänge..+lite senare köpa mina gucciskor:)
Härlig helg-gucciskor,gåsen-dom grejerna har jag velat ha läänge..
Och även att jag fick min mobbe igen.
Nu har jag några färre dyra grejer att beta av från min lista..
Ikväll vill jag vara relativt klar med städning o allt så jag kan kolla på tv,skitmkt för mig att se:Mia o Klara,Beck o gossip girl.
Nä nu får jag skynda på lite..Puss o ha en lovely Söndag!Becca
P.s Pics kommer senare,förmodligen senare i em!(tyvärr glömde jag dock min mobil i fredags så inga bilder ifrån Anna dock)

Inga kommentarer: