onsdag 18 mars 2009

Lite fragor..

1,Pratar du fortf med personen du kysste senast-nope..
2,Har du sett din basta van grata?Ja
3,Vad at du senast?Kycklingsallad med brod o vattenmelonbit.
4,Har du fatt nagon komplimang idag-na tror inte det..
5,Har du vittnat i en rattegang?nej
6,Ar du polare med grannarna?Ja nagra av dom.
7,Vilka sprak talar din mamma?svenska,danska o lite engelska.
8,Vilka lander har du bott i?Bara Sverige..
9,Senaste piercingen?Har inga,inte min grej men nar jag var ratt ung ville jag ett kort tag ha en liten ring i underlappen..
10,Gay?Nope.
11,Minns du dina musiklarares namn?Ja eftersom jag var duktig pa musik o sjong mkt i skolan sa kommer jag ihag deras namn.
12,Hur bra ar din syn?Riktigt kass,borde ha glasses jamt..men har dom sallan..
13,Varit utomlands?ja mkt! speciellt nar jag var lite yngre..but i will be back!
14,Vilket ar det basta brolloppet du varit pa?Ett brollop i Spanien som varade i 3dgr med mkt god mat o festligheter.
15,Skulle dina foraldrar bli arga om du blev avstangd ifran skolan pga slagsmal-Ja min mamma hade blivit RIKTIGT arg..!
16,Vilken tid gick du imorse?08.12
17,Vad ska du gora i helgen?Mysa med en god van med god mat o vin, ev brunch,ga pa inflyttningsfest,plugga,slappa,tvatta.
18,Vad gjorde du 2 inatt?sov..
19,Vad ar det forsta du gor pa morgonen?Myser med mina djur som ar lite somniga..o gar pa toaletten.
20,Vad ska du gora efter det har?Blogga vidare lite,surfa lite,kaka,tv o plugga lite.
21,Namn 3 basta sexstallningarna-Him on top or me on top-dar fick ni 2 iaf..
22,Vart vill du helst bo?Trivs bra dar jag bor men hade garna haft ett lite varmare klimat,typ var oftare haha o en storre finare lagenhet!
23,Har du hittat den ratte?Det hoppas jag verkligen inte eftersom jag ar singel..
24,Vad har du for humor?Spontan-inga roliga historier eller torrisar..garna lite snusk o missforstand med.
25,Blir du kar snabbt?Kan jag nog bli om jag hittar en matchande person. Becca
20,

Inga kommentarer: