tisdag 31 mars 2009

Partysugen!

Ja eller nar magen ar mer ok sa ar jag pa G for mer festande-har helt klart med vadret att gora..Ska ev ut o festa pa lordag med lite nytt sallskap o da lar det bli fest o nagot stalle jag inte varit pa, kanske baten lite sugen pa det..men vill inte saga for mkt for det ar inte helt bestamt an.
Blir det inte det sa ar jag grymt sugen pa afterwork och/eller barrunda pa fre da jag dessutom ar ledig!- forst sitta pa Le Rasoir kanske eller St Gertrud sen vidare till Lilla torg-gillar LT sa lange det inte ar for crowded,da blir det for jobbigt for min smak nar man knappt kan rora sig o man spiller sin drink etc..
Aven sugen pa Babel,o Hipp-schlager eftersom jag gillar att partaja till den musiken.
Bade Le Rasoir o Babel har jag velat besoka lange nu-vad sager du Hansi?!ar du pa?
and have u asked the canadians??hihi.. Party-Becca

Inga kommentarer: