torsdag 19 mars 2009

Mer positivt idag..

Idag gick det battre,jag var skitnervos igarkvall for hur proven skulle ga idag,men till min gladje kandes det som om att det gick betydligt battre!
Skrev bla ett test om psykiskt,fysiskt och sociala handikapp och om FN och det ar ju mkt allmanbildning dar o det gick nog ratt bra,yeahh!
Gick aven igenom Halsokunskap och Arbetsmiljo idag vilket jag var en hejare pa sa intressant!! Blev dock jakligt irriterad pa ngra bakatstravare o okunniga ang homosexualitet..dar kommer verkligen kulturkrockarna in..Men men skont att ge sin egen intelligenta asikt om det hela!
Dessutom ar jag himla glad over att dar finns 3 tjejer som jag gillar skarpt.
Var o kakade idag med en av dom-som ar som jag vill kopa mat ute varje dag..
Alltsa herregud finns fler goda matalternativ dar an i stan!!
Kan starkt rek Cafe Ceder med libanesisk,hemlagad tasty food o dar finns allt att valja pa fran lasagne,sallad till hamburgare gjort pa ett speciellt satt,har nyss lockat med Angelica pa en brunch dar pa lordag f.m,yeahh!
Nu lyssnar jag pa Velvets lat som borde vunnit hela skiten sa jakla bra..
Ska borja laga lite mat,bada o sen kolla Efterlyst o Medium.
Imorgon skulle jag eg ha lunchat med Katarina men var tvungen att avboka,trist inte setts pa lange..Men jag hoppas hon kan nasta vecka! Kram Rebecca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey you! jag ar stolt over dig som pluggar vidare mot ett bra mal. You go grrl!

Beccas sida sa...

Ahh tack!! Blir glad..kanske blir mer plugg i framtiden lite sporrad nu faktiskt..trodde jag aldrig-for manga skrackupplevelser ifran kassa larare..B