måndag 9 mars 2009

Money,money,money..:(

Denna dagen som började så bra med både kollegor o kids slutade illa..Stör mig såå mycket på mig själv just nu..kommer ha krisigt med money nästa månad o jag har inte varit så ekonomisk denna månaden med tanke på att jag börjar plugga om 1vecka o det stöör mig mycket för jag har varit rätt duktig med det på sistone:(
Har dessutom en mamma som är sjuukt ekonomisk så hon blev inte så glad på mig speciellt inte eftersom hon lovat att hjälpa mig lite med mat nu när jag ska plugga..
Hon har alltid ända sen jag var liten haft råd med det viktiga o ännu mer än det viktiga till mig p.ga att hon aldrig slösat själv (sen är hon inte så materialistisk som mig heller)
Även om hon varit själv större delen av min uppväxt så gick jag på balettlektioner flera ggr i veckan,hade fina kläder,långa utlandssemestrar varje år etc ALLTID.
Shit vad bra att jag inte har barn än(-ngt positivt med det..)
Det är väl som dom säger-Pengar är inte viktigt om man har dom men när man inte har dom så är det jäkligt viktigt!!!Orolig-Becca

Inga kommentarer: