lördag 7 mars 2009

Lördag o fest ikväll:)

Jag har varit rätt duktig idag,gick iväg redan vid 10.30 o gjorde mina ärenden så det skulle vara gjort så nu ska jag slappa ända tills det är dags att göra sig fiin..
Gick in på Lindex-där köpte jag ett par lila strumpbyxor o en fin topp(+boose såklart) så får jag se vad det blir ikväll..har tyvärr inte alltför många festkläder eller kläder överhuvudtaget som jag gillar för tillfället..Älskar dock mina nya kläder+har många fina jackor o kappor nu men jag behöver flera toppar+byxor etc..
Sen gick jag inom Ica o handlade lite.
Ska bli trevligt ikväll,eller crazy är nog ordet när Alda är i farten;)får se om det blir utgång för min del,har varit såå trött på sistone o vill inte vara död på Måndag..dessutom vill jag höra vart dom vill gå ngnstans för jag går ju ut så sällan (på nattklubb) så jag vill inte gå varsom..
Kramis o kanske ses i stan- Alda sa att vi skulle hitta något strul till mig ikväll+hon har en speciell shot som hon bjuder på som ska öka chanserna för sånt mys o sist gick det ju bra,kanske lite för bra hehe;)Party-Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

klaaart du ska gå ut ikväll, gör mig inte besviken ;) / rebecka!!

Beccas sida sa...

Ja jag får ta mig i kragen väl,sån latmask jag är..:(
Hoppas du får en ball kväll snäckan,Becca