måndag 30 mars 2009

Storhandlat o ska snart traffa Lina.


Hoppas denna medicinen blir bra for magen..sa trott pa det!!
Var ju tvungen att kopa nagot smakul pa Apoteket med,kan tipsa er om deras lipgloss just nu kostade det bara 59kr o det ar verkligen vardande,sen kanske jag inte skulle ha det till att partaja med,for det ar ratt neutralt men blir blankt o framforallt kanns bra.
Passade aven pa att storhandla-mest nyttigt, o fixa rakningar.
Annars har jag sovit lange idag,blev vackt ett par ggr dock..sa ar det alltid..telefonen ringer,posten kommer etc etc..
Jaja nu har jag en bakpotatis i ugnen som jag ska ata med ett kycklingspett,tzatsiki o sallad,mums.
Och snart ska jag traffa cuz Lina pa en liten promenad,inte setts pa lange sa det blir kul!
Men jag avbokade powerwalken med Alda,kanns lite for anstrangande for mig idag med tanke pa magen..Sorry Alda men snaart maste vi-brukar inte avboka sahar men varit saa dalig den senaste tiden..Kram Becca

Inga kommentarer: