onsdag 18 mars 2009

Intensivt o svart..

Shiit vad det ar tufft med den har valideringen..idag nar jag kom dit fick jag direkt reda pa att vi skulle ha vart forsta test under e.m..
Sen satt vi i grupper o diskuterade o det ar ju inte latt,speciellt inte eftersom de flesta ar invandrare som talar dalig svenska..Och dessutom pga att vi far nastan ingen hjalp av lararen for de vill se hur mkt vi kan..
Vi har gatt igenom 4 kurser snabbt-pa tva dagar..Det blir till att lana bocker pa biblan o PLUGGA..
Men vi har haft tur o slutat tidigare bade igar o idag,skont!
Och jag ar sa glad over utbudet pa mat dar kring varnhem-drottningtorget idag kopte vi mat ifran ett libanesiskt stalle,sjukt frascht o mycket,sa jag tog hem halften som jag snart ska ata-god varm kycklingsallad gjord pa ett speciellt satt med mkt vitlok o andra kryddor,hembakat stort brod o melonbit till.
Undrar vad vi tar imorgon..mmm..
Men saken ar den att jag ar inte halften sa hungrig nar jag pluggar o sitter mycket still, som jag ar i forskolan dar blir man saa hungrig,man sitter nastan aldrig..
Ikvall ska jag kaka lite,kolla tv-sommer-yippy! O plugga lite for det blir nog test imorgon med..Kramis Becca

Inga kommentarer: