torsdag 26 mars 2009

Favorit i repris..o skolan.


Idag kakade jag ocksa lunch med Katarina,mkt nice!
Vi at pa Tomaten kan verkligen rekomendera den restaurangen-man plockar sjalv vad man vill ha-mkt gronsaker o sallad att valja mellan o tonfisk sen kan man kopa kyckling,crabfish,varmrokt lax eller rakor till,dom har aven bakpotatisar o pajer-sugen pa bakpotatisen med rakor mmm blir kanske det imorgon..De lagar den pa ett fettsnalt sett inte med majonnas thank god!
Nar vi satt dar o at sa kom en kille in o han o jag har pratat en hel del pa face..om allt verkligen personliga grejer o mer som vanner an ngt annat..Men jag blev sa blyg nar han kom in sa jag bara ville gomma mig..Sa typiskt mig sjuukt oppen pa natet sen blyg i verkligheten..
Skulle eg ha traffat Lina min cuz efter jobb men jag har varsta magproblemen..tror det beror pa lite kaffe imorse,sjukt hur illa det kan gora mig..!Riktigt illa idag..
Skulle aven ta en powerwalk med Alda lite senare men fick stalla in,trist!
Men Alda ska jag ga med igen pa sondag o Linis ska jag traffa pa Mandag.
Denna veckan har gatt sa snabbt,helt sjukt!!
Nu ska jag ut pa praktisk validering nasta vecka-4v framover ska vara pa en forskola som gar under Pingstkyrkan sa jag kanske ar pingstvan nar jag slutar dar haha..
Proven igar o idag gick battre an de jag hade tidigt i veckan,skont!Handlade om Kommunikation o Pedagogiskt ledarskap-me like.
Datorkunskaperna ar dock inte sa bra..sa det far jag ta en kurs i sen..Kisses o ikvall kollar jag pa en dokumentar om den vidriga Fritzl..usch!!Becca

Inga kommentarer: