måndag 2 mars 2009

Grå Måndag....

Ingen kul dag alls..Ovanligt stimmigt o virrigt o mkt att göra för att vara en måndag,det värsta var att jag kände mig hängig o lite krasslig eller på väg att bli det,har en visdomstand som värker etc typiskt förkylningssymptom..
Så idag blev det en låång promenad hem..suck-mådde kass på bussen.
Men väl hemma mår jag bättre,har god mat i ugnen o ska kolla på tv ikväll o mysa med mina snuttisar:)
Några grejer som piggade upp min Måndagskväll:1,Gick in på min mejl o jag hade fått ett mejl med låten The queen-Velvet:))Tack Michael som skickat detta till mig ifrån LA(-lät som det kom på posten men ni fattar..)
2,Chattat med UNGA,SNYGGA Sophie på face;)
3,Alda ringde o berättade lite details om the party på Lör+jag bokade en klipp/slingtid av henne-about time,jag sa det ser hemskt ut,Hon:Jag kan tänka mig det..Men jag lovar det är inte alls som sist vännen hehe..
4,Min kära väninna Jenny ringde-love! Kisses Becca

Inga kommentarer: