måndag 23 mars 2009

Usch ingen happy monday..





Vi fick reda pa vara praktikplatser idag o jag hade hellre hamnat pa stock o sten som ar en uteforskola-de ar ute konstant..
Men jag fick annu langre bort an Rosengard o inte langt ifran Rosengard-alltsa pa helt andra sidan av stan..o forrutom att det blir jakligt langa dagar med allt pendlande for vovven framst..sa kanner jag ju PANIK pga av min angestproblematik att pendla sa dar langt..Trodde inte jag skulle behova beratta for lararna men nu ar jag nog tvungen att gora det,imorgon usch sa jobbigt att kanna sig annorlunda o inte veta hur deras reaktion kommer vara,aven jobbigt att behova dela med sig sa mkt av sig sjalv.. Men men typiskt att det skulle handa mig!
Forrutom det sa har jag matt bra idag,vi hade en hel del test idag o dom gick sadar..ngt gick val ok men nagot gick riktigt daligt..Inte latt nar man inte kan ova pa det,mkt ar allmanbildning o allt kan jag inte..
Kakade ifran Cafe ceder idag med/vitloksbrod med kyckling,ost o tomat som en fet toast typ..riktigt gott men lite val onyttigt o mycket med tanke pa att jag inte var jattehungrig.
Lagger in nagra bilder pa mina kara pluggkompisar-Isabel,Carola o Mira o lite fran dagen.R

Inga kommentarer: