måndag 16 mars 2009

Valideringsstart o nagelfix ikvall.

Usch jag ar sa orolig over nya grejer-mkt pga av min angest som dyker upp lite har o var tyvarr..har tex ibland svart for att sitta i ett stilla klassrum men men far bara hoppas pa det basta!
Himla skont att uppropet inte ar forran 13 sa hinner man ta det lite lugnt hemma,sova ut o sa,hittar knappt dit men jag far leta mig fram..
Ikvall blir det nagelfix hos Marie 18.15 sen bara mys for hela slanten,for jag antar att det hela borjar pa riktigt imorgon.
Skriver ner lite positivt har nu sa jag gaskar upp mig sjalv lite..
1,Fatt en ny dator kan man saga himla nice,mkt finare an den andra jag hade!
2,En valdigt generos mamma overlag som hjalper mig nu nar ekonomin blir samre..
3,Blir lattare att fa fast jobb sen.
4,Lite hogre lon. Positiv-Becca
P.s Och jag tkr det ar himla jobbigt att jag inte fattar o inte Angelica heller hur ngra bokstaver funkar har..SORRY!
P.s2-var det ngn som sag Sanningens ogonblick igar??helt sjuuk tjej ju..snacka om otacksam o YTLIG! Fortsatter nasta Sondag ni som missade..

Inga kommentarer: