torsdag 19 mars 2009

Lite kandisnytt..

1,Kleerup ska bli pappa,vissa tycker att en knarkare pappa det funkar ju inte o vissa tror att det kan vara en nystart o fa honom att sluta med sant skit..
2,Gynning har hittat en ny pojkvan efter Kleerup..Han ska vara framgangsrik,snygg o bra pa att kyssas,mer berattar inte stjarnan..
Kan saga att jag var pa Entre nya STOORA! kopcentret pa Varnhem idag men for sent for att se Gynning o for mkt folk for att orka vara dar..Men Mango kommer nog locka i framtiden..!
3,Katrin Zytomierska har tillsammans med nagra andra snubbar fixat en ny webbsite dar det lottas ut exklusiva goodiebags for free flera st varje dag..Jag blev lite sugen faktiskt..! Man maste bara vara bra pa att tavla o komma pa roliga svar pa fragorna de staller,tydligen 10000 besokare per dag.
Mycket kan man hora pa The voice morgonshow jag rekomenderar alla att lyssna pa dom,jag smagarvar pa bussen varje morgon..Folk maste tro att jag ar knepig..!
Kram Becca

Inga kommentarer: