söndag 22 mars 2009

Skona sondag..<3

Ja just nu kanns den inte skon/the time of the mounth o det gor ont nu..!
Men slapper val snart med lite varktabletter far jag hoppas..
Annars ar det skon sondag borjade med promenad med vovven sen frukost o lite nyhetsmorgon dar Michel som akte ur Robinson igar var med,tkte det var synd att han akte..o Robinson var ratt kul igar sa jag kommer nog folja det nar jag ar hemma,inte alltid en lordagkvall ju..Men blir nog ratt mkt ickefestande nu de narmsta veckorna,jag ar typen som verkligen vill ha money nar jag gar ut inte snala osv-den tiden ar forbi..!
Sa da passar robinson in pa mina myskvallar,blir inte helt dott for det jag lovar men just festandet far jag vanta med ett litet tag tror jag.
Pa tal om tv skitmkt pa tv idag,gillar vi!
Ska se Kattis o co,Dagens mand,Gossip girls,Mia o Klara,Sanningens ogonblick med wannabe tjejen..o Beck.
O nu ska jag gora min uttrakade vovve sallskap o mysa samtidigt som jag laser Sydvenskan.Ha en skon sondag nu! Kisses Becca-som ser fram emot en skolvecka,strange..haha

Inga kommentarer: