söndag 8 mars 2009

Kul igår-men trots lite sliiten så en skön Söndag:)

Sitter just nu med tandskenorna i munnen-inte så skönt precis,tur att Angelica valde det snabbverkande extra intensivt istället för det man ska sova med..(hade aldrig gått..)
Blev lite fel så jag måste be A om mer medel eller vad man ska kalla det för(-mest underkäken som blir blekt nu..)
Jaja nog om det-Igår var verkligen lyckat på alla sätt-Alda hade fixat så mysigt för sina vänner:) Först födelsedagsmiddag på Sultan Palace (hon blev 24) där man äter buffé-lite turkist/orientaliskt tror jag att det är medelhavsmat med mycket grönt-jag åt b.la en stark couz-couz,tzatsiki,bröd,kyckling,ris,broccoli och fruktsallad-det kändes så fräscht o blev härligt mätt på nyttiga saker,till detta drack de flesta av oss ett gott rödvin.
Sen åkte vi hem till Alda där 2 till hade dykt upp,alla var jättetrevliga o roliga/på glatt humör o Alda fick b.l.a en stoor dildo som hon blev jätteglad för;)
Väl hemma bjöd hon på tårta,snacks+bål.
Sen begav vi oss mot Etage o min trötthet var som bortflugen o jag var på riktigt gott humör:)Vi dansade loss i ladan till gamla,härliga klassiker o såklart dansade jag ensam på pålen haha-var inte jättefull men känner att det har liksom blivit min grej på Etage-måste påldansa;)
Inget strulande dock,o jag hade såå kul så jag tänkte faktiskt knappt på sånt,men jag fick lite blickar b.la. en som var riktigt på men jag orkade inte riktigt som sagt,men alltid kul att få blickar till sig som single girl:)
Blev ju många turer fram o tillbaka men tack vare att Louise+Alda var vän med en taxichaufför så skjutsade han oss for free,nice.
Var hemma vid 4.30.men jag hade lätt kunnat vara där till 5 men Alda ville hem-kalla mig trögstartad men när jag väl kommer loss så stoppas jag inte..;)
Så idag har jag varit sliten men inte mått dåligt direkt,orkade t.o.m storhandla vid lunchtid.
Nu är det kväll o jag ska strax kolla på Gossip girl sen Mia o Klara sen Sanningens ögonblick mixat med Beck,ska nog laga en thaikycklingsoppa med ris+popcorn o kexchoklad till tvkvällen(-mina favoriter alla 3)Mycket bilder blir det när jag har luskat ut hur detta funkar!!Inte någon som vill komma hit o visa mig??gärna en snygg manlig hjälp hade varit sköönt..Puss Becca

Inga kommentarer: