fredag 20 mars 2009

Friday,yeah!

Skont med helg nu,veckan har dock gatt riktigt snabbt..!
Och idag hade vi test IGEN..suck..
Inte haft en superbra dag faktiskt..lite panikangest pga magen som kranglar..
Men pa lunchen var vi pa Entre det nya kopcentret o jag sag en hel del jeanstights sa det ar bara till att prova..
Jag kopte thai idag,den var sadar lite mer at det kinesiska hallet tyvarr men helt ok o jag fick mkt sa jag tog hem halften o ska ata snart,har gjort sa flera ggr nu i veckan for man far bamseportioner o blir lite billigare..
Fick hem besked ifran CSN och jag far inte tillaggslanet..suck!!!Sa jag ar ratt besviken nu o det blir inte mkt cash pa ett bra tag nu..7,700 kommer jag inte langt pa,tur att mummy hjalper till!
Men jag far tanka positivt-Det har gatt bra for mig i skolan-varit duktig haha speciellt dessa sista 2dgrna o det kanns kul att for en gangs skull vara den som ofta har ratt eller kan det mesta for sa var det inte ofta for mig i skolan men det ar val sa det man ar intresserad av fixar man latt,och jag har ju alltid varit intresserad av manniskor,kanske ska bli psykolog haha..
Och ikvall om nagra timmar kommer Angelica hit,blir myys med vin o lets dance o bara prata med en harlig van! Puss o ha en trevlig helg,Becca

Inga kommentarer: