måndag 23 mars 2009

Planer for veckan.

Ikvall skulle jag eg ha traffat min kusin Lina efter skolan o ga en langpromenad men hon har blivit sjuk..Sa det far bli mot slutet av veckan istallet!
Imorgon skulle jag eg fixat naglarna men jag tankte vara lite ekonomisk och hoppa over acrylnaglar ett tag-man ar inte rik nar man pluggar om man inte ar Blondinbella da typ.. Sa istallet ska jag kopa Trind o forsoka fa starka naglar i mig sjalv men jag antar att det misslyckas sa om ngn manad ar jag val hos dig igen Marie hihi..
Men imorgon ska jag kora powerwalk med Alda istallet sa nice,behovs verkligen!!
Fan kom pa da missar jag Rosing jaja smallar man far ta om man vill bli fit..!
Vi ska aven kora pa tors o son.
Jag ska luncha med Katarina en dag i veckan.
Och pa fredag kommer Angelica hit o vi kollar finalen av lets dance o vinar som vanligt..sen blir det nog brunch o entre pa lor,sen myskvall for mig solo pa kvallen.
Sen borjar praktiken redan pa mandag och varar en manad framover..Kisses Becca

Inga kommentarer: