söndag 25 januari 2009

Ahhh killar..!

Trots att min hälsa inte är på topp så gick jag efter många om o men med på att träffa Rhys ikväll..
Planen var att gå en promenad,jag tyckte att det lät bra o lagom avslappnat för en första dejt men då skrev han-kanske lite film sen hos dig?
Och jag skrev att jag inte ville vara hemma hos mig eller ngn annan för den delen på första dejten,då blev chatsamtalet som hade börjat såå trevligt med mkt fina ord ifrån hans sida (o jag är en sucker för sånt..)bli riktigt otrevligt o nu känns det som att vi är ovänner..
Vad tycker ni??förstår ni inte mig att jag inte vill vara hemma hos mig??
Och varken han eller jag tänker på sex med detta(-för det skulle jag inte ha i vilket fall) men jag bara känner att det känns inte som första dejten grej att kolla på film hemma o rätt associalt o spänt liksom..
Han skrev t.o.m:Jaja jag hittarväl ngn annan som vill kolla på film med mig,känns så barnsligt,förstår om han blir besviken men att visa det så argt känns ju både barnsligt o egoistiskt-men det passar ju in på de männen jag brukar träffa..:(
P.s Något helt annat:Någon ringde mig 06 imorse,(har alltid på ljudlös efter tidigare erfarenheter..!)så nyfiken på vem det var,lär ju vara en bootycall o Rhys som jag trodde det var sa att det inte var han..hmm..Upprörd-Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

boys, boys, boys :(

Beccas sida sa...

Håller med er båda,men nyfiken på vem anonym är??Becca