fredag 2 januari 2009

Sköna,sista dagar innan verkligheten..

Ja snart är det tyvärr dags att börja jobba igen o som vanligt har jag njutit av min semester utan att behöva göra riktigt STORA saker utan bara vardagslyx-sova länge på morgnarna,äta när man vill o vad man är sugen på,varit ute o ätit mkt,träffat vänner mkt,familjen-hade det supermysigt på min mammas 60-årsdag o på julafton:)
Även hos Fam Hallum i DK-det var supertrevligt!
Igår hade jag en bloggfri dag som ni märkte..jag mådde inte alls bra kan jag säga-först illamående hela dagen sen sjuk magont på kvällen:(Min lille Nisse var tyvärr magsjuk så han fick man gå ut med ofta (o tidigt på morgonen) o det var så synd om honom:(Han är bättre nu o jag med,för mig var det magkatarren som vanligt,har nog kronisk magkatarr eftersom det är så ofta..(o rödvin har jag nu en gång för alla lärt mig att det tål jag inte alls..)
Nyårsafton innebar god mat för mig(-älskar hummer!) men inte så mycket mer faktiskt.
Igår hade jag det ändå rätt mysigt med vänner-maraton(-de visade vänner hela dagen igår på femman,man blir så glad av det)
Nu ska jag hoppa i badet,får skynda på lite ska nämligen möta Dean om en stund o käka min favorit-thai här på limhamn,ska bli kul att träffa honom inte setts på ett tag nu.
Sen blir det myskväll igen,skönt.
Lägger förmodligen in lite bilder ikväll med! Rebecca

Inga kommentarer: