söndag 25 januari 2009

Lets dance-vilken skräll..

Ja jag tyckte att det var fel att Blondinbella fick lämna i fredags,hon tillhör inte mina favoriter men hon var inte sämst eller tråkigast att titta på/följa,dessutom gjorde hon framsteg också.
Nä jag tycker att George kanske kan åka nu.
Mina favoriter är:Morgan-vilken utsrålning o snacka om att kunna förmedla dansglädje o riktigt bra kroppskontroll,Bagge är bra,Niclas kan nog bli farlig..grrr..;)
Magnus var riktigt bra denna gången,men kanske inte min favorit ändå.
Magdalena var duktig o vilken snygging..
Sen till dom som inte är jätteduktiga:CJ och Hasse-men dom är så himla roliga att titta på o speciellt Hasse tycker jag är väldigt gullig- verkar så snäll,Kitty förbättrade sig men hon blir aldrig dansare den saken är säker..så hon eller George får gärna ryka för min del nästa gång,Dance-Becca

Inga kommentarer: