tisdag 13 januari 2009

Duktig jag e..

Idag har jag:Storhandlat på ICA,fixat mitt busskort (IGEN)köpt eye makeup remover på apoteket,diskat en stor o äcklig disk,dammsugit hela huset(-min etta då;)o tvättat-kanske inte låter så mkt för en normal människa men för mig är det MVG!
Även varit ute med nisse förstås,fixat lite bilder här,svarat på ngra mejl på f.b,chattat,pratat med Angelica,tagit av mig mina nails-ja det har jag,hade en tid hos Marie igår men det kunde jag ju inte ta-vill ju inte smitta ner henne(-inte så ego som många andra..)och jag kan ju inte gå utan 4 naglar i nästan en vecka så det fick bli såhär o än så länge känns det väl ok,målat dom i ett svagt ljusrosa stärkande lack,men när dom bryts ner helt så kommer jag ringa desperat till Marie igen..
Sparar lite money på det,en hel del faktiskt så på det sättet är det ju bra.
Nu blir det lite tv o te (o ev popcorn sen)
P.s 1 Dom visar en bra beck-film på dtv2 22 ikväll. Kram Becca
P.s 2 Jag ska gifta mig med Deans flickväns rika och unga bror i LA,(bara så ni vet:)

Inga kommentarer: