söndag 11 januari 2009

Inte helt nice helg ändå:(

Usch usch usch-värsta natten på läänge,jag blev magsjuk strax efter jag skrev här igår,började med kraftigt illamående sent på kvällen o slutade med allt ni kan tänka er inom magsjuka:(
Det var riktigt jobbigt,suttit vaken nästan hela natten mellan typ 1-5.30 för att jag var rädd för att lägga mig ifall jag behövde spy för jag mådde asilla..
Väldigt kul att vara hundägare en sån dag..
Det går åt rätt håll nu iaf men det blir självklart till att vara hemma några dagar.
Ännu en gång en känga till alla föräldrar som inte tänker på andra än sig själva utan tex skickar iväg syskonet o har en magsjuk hemma-så jäkla dåligt o så många som blir lidande i onödan-är ganska säker på att så var fallet denna gången,t.o.m lag på att syskonet till magsjuk bror eller syster ska vara hemma men föräldrarna underdriver o ljuger..
Ett barn kan kräkas eller ha diarré bara en gång-det är ÄNDÅ magsjuka!
Jaja nu ska jag in till sängen igen o vila+kolla vänner o annat på tv.
P.s Är såå tacksam för att jag blev sjuk hemma o inte i stan..:)Sjukling-Becca

4 kommentarer:

Anonym sa...

stackars snäcka... du e ju då sjuk hela tiden nästan, tycker synd om dig ju ... Krya på dig gumman, Vi ses efter min resa.. XoXo Alda

Beccas sida sa...

Hej Alda! Ja blir jämt sick pga kidsen..:(
Tck så mkt så hörs vi när du är back,Kram o ha en riktigt trevlig resa-fast det vet jag att du kommer ha-u crazy/funny girl;)Becca

Anonym sa...

aaw, shit jag tycker verkligen synd om dig.. fy jag får rysningar och tänker på när jag hade det själv =/ och jag vet hur du känner inför detta, men deppa inte ihop vännen :) du klarar det, för du är stark, fast du inte alltid själv ser det :) kraaam, rebecka

Beccas sida sa...

Tack Rebecka,dina ord värmer:)
Mår bättre nu men man är fortfarande svag o trött..
Vet att du också har svårt för det.
Kraam sötis,Becca