måndag 19 januari 2009

Ganska vanlig (men helt ok )mån

Ja idag var det måndag o jag var rätt duktig o tog en tidigare buss för att se om det var färre människor på bussen innan och det var det faktiskt,kommer dock 20 min för tidigt men det är smällar man får ta,hellre det än att folk står på mig typ..
Efter jobbet gick jag o handlade på ICA (för mina nästan sista money..)Blev lite kass lön förra månaden pga att jag var sjuk mkt förra..så nu blir det snålt en vecka framåt:(gillar inte snålt speciellt inte med mat etc,vill käka det jag känner för skulle aldrig kunna leva på pasta eller nudlar en vecka,då hade jag mått kasst o blivit grinig-Nä, mat är viktigt för mig:)
Sen gick jag med nissen o nu ska jag fixa korvgryta typ korvstroganoff med ris+sallad,mums-men orkar knappt- nyss stekt mat till lyxhunden med;)
Sen blir det lite av Dr.Phil+ Sex and the city o Lipstick jungle.
Dagens positiva:Gulliga,glada och omtänksamma människor(-ni vet vilka ni är)
Dagens negativa:Surmulna människor som sällan bjuder på ett leende,ok om man har det så någon dag eller berättar för folk i sin närhet att man inte mår bra eller något en dag men att bara gå omkring som en sur,grå mus känns så trist!Kisses Becca

Inga kommentarer: