torsdag 22 januari 2009

The end of the week:)

Nu är det torsdagkväll,känns mycket bra-är väldigt sugen på helg nu..varit såå trött nu de senaste dagarna och speciellt på kvällarna.
Men imorgon är det Fredag och Angelica kommer hit:)
Det blir myys som gäller(-inte med varandra då,sorry..)
Nä det blir god mat,ev tacos Angelica var sugen på det,sen blir det Lets dance.
Självklart ska vi dricka en del välbehövlig vin med;)
Sen lör e.m o sön har jag inga planer,möjligtvis en långpromenad med Katarina eller/och Malin bara.
Har precis beställt en pizza-nyttig jag e..lite trött på mitt sparande o lagande mat på kvällar nu så det blir så ikväll o tv till det,o mys med mina djurisar:)
P.s Lovar lite mer action snaart..men just nu är det kallt o jag har varit mer sugen på lugn o ro,men typ i Mars brukar jag rocka loss lite igen,kan dock lova er att facebookchatten saknade inte action igårkväll när jag o Rhys var i farten..;)Becca

Inga kommentarer: