fredag 9 januari 2009

Precis vad jag behövde..

Idag när jag kom hem ifrån hemska bussen mötte min käraste Angelica mig vid bussen:)
Precis vad jag behöver en spontan glädjespridare som är riktigt intresserad av ALLT som har med mig att göra(-Fan att jag behöver sex! m.m annars hade Angelica räckt gott o väl;)
Nu har vi druckit en flarra vin ihop,ska fixa lite sallad o käka den med kycklingspett/kycklingklubba,bakpotatis o tzatsiki.
För godisälskaren Angelicas skull så har vi även köpt lite sånt till henne(-som om jag inte kommer ta..)Är mer en popcorn-tjej..
Sen blir det Lets dance snart o vi ska rösta!!Jag älskar fortfarande att rösta även om jag är 30(-barnasinnet sitter som en smäck)
Imorgon ska vi bege oss in mot stan o möta AC fika lite osv(-kanske hittar ngt fynd:)
Sen på kvällen o på sön-no plans,very nice!(behöver det)
Angelica ska skriva några ord nu: Aaaawwww vilka fina ord min söta vän skrev.... det värmer i fittan ha ha ha näää jag menar hjärtat..... nu skall vi se you know... ja let´s dance, kanske lite vuxet men va fan jag fyller trettio i år...... man orkar inte festa fredag och lördag VARJE helg, puss och kram på er alla!!/ Angelica and Porrovish

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du är på gott humör!! Vad tyckte du om lets dance ikväll då? Morgan Alling va över ALL förväntan, riktigt duktig.. sen gillade jag Bagge och Magnus Samuelsson.. Dessutom grillar jag dansaren- Tobias Karlsson, sexy thing (även om han e gay...!), däremot tror jag inte att han håller så länge ihop med Elisabeth Höglund... Puss