lördag 24 januari 2009

Härlig lördag:)

Haft en jättetrevlig helg med Angelica,igår var ju supernice som ni vet o idag gick vi först en runda med nissen sen gick vi o käka frukost på lieto här på Limhamn-kan verkligen tipsa om den frukosten,man fick en ciabatta med valfritt pålägg-2st jag tog ost o kalkon o Angelica tog brie+kalkon+valfri kaffe-jag fick varm choklad (eftersom jag slutat med kaffe)+juice o kaka:)me like..för bara 60kr.
Sen gick vi (i våra luffarkläder)in på Wågat o Schöönt o jag fyndade en jättefin jacka-länge velat ha en glansig med stor krage o nu har jag alltså en:)
Var nyss o köpte lite mat med på ICA innan A nu åkte hem till Kph.
Nu blir det mystv/tidningskväll-ska nog se Wallander,sett den innan men den är riktigt bra o spännande.
Bilder kommer senare ikväll! Kramis,Becca
P.s Såg mannen ifrån igår idag igen,what are the odds??hehe

Inga kommentarer: