måndag 26 januari 2009

God start på veckan (fast intensivt o förkylt..)

Rätt bra dag idag,väldigt intensiv o lite stressigt på jobbet-många snoriga/trötta barn och även jag..Men underbart att träffa dom små liven:)
När jag kom hem blev jag glad att se en lapp där det stod att min granne varit ute med Nisse litegrann iaf,LÄTTNAD!
+min lön var lite bättre än jag trodde den skulle vara,alltid kul:)
Kommer bli lite förändringar nu,vikariatet jag gick på är slut f.r.om nästa vecka..trist både med tanke på att man lärt känna barnen väl nu,(så för deras skull är det ju inte heller bra)+ min lön..för då jobbar jag 35h i veckan istället för 40h som jag haft nu sen i okt/nov:(
Varit ute en rätt lång runda med nissen o släppt ut Lukas i trädgården en liten stund o ska nu laga falukorv+spaghetti..skönt med money snart..
Ser sjukt mkt framemot champagne/drinks o mycket sushi på fre på Nama-A.W;)
Ska nog försöka locka med mig Angelica på en liten shoppingtur på lör,kliar i fingrarna nu..
Ikväll o överhuvudtaget i veckan är det bra tv,ikväll kollar jag på:lite av Dr.Phil,Sex and the city o lite Vänner,Lipstick jungle och 1 el 2 nya svenska dramaserier på svt:)(älskar ju svenska o danska serier)Becca

Inga kommentarer: