torsdag 8 januari 2009

I cant get no sleep:(

Nä inatt fick jag inte heller någon bra sömn..skitjobbigt verkligen-när man ska ha massor av energi på arbetet..
Inatt var det dock inte pga ångest jag inte kunde sova utan pga mina djur..blev riktigt tjurigt irriterad på dom!
Båda började vakna till liv o ville att jag skulle gå upp redan vid 4 halv 5 kul när man ska upp 6..:(
Jag var så förbannad på allt o alla,gjorde ju inte saken bättre av att bussen var försenad,mitt busskort var avmagnetiserat IGEN (typ 10 gången)+chauffören var kaxig..
Men sen blev det bättre när man började jobba o man hörde barnens söta,små röster ropa att Becca eller Beccan (som en gullig kille säger)har kommit:)
Hade eg planerat in en långpromenad med Karin ikväll men fick avboka för att jag är så trött..Så vänner om ni ringer ikväll o jag inte svarar så är det för att jag är HELT slut(-så var det igår med)
Nu ska jag fixa någon lättare mat,käka lite +kolla tv sen deckar jag väl rätt snart..
Kram ,Beccan:)

Inga kommentarer: