lördag 31 januari 2009

Ännu en härlig helg:)

Haft en mysig o kul Lördag,började såklart med promenad för nissen såklart,sen frukost på Lieto,gott!
Gick in en snabbis på Lindex o jag fyndade:)en grå stickad tröj/sjalgrej med 2 tofsar för 50:-..jättefin.
Sen var vi hemma hos mig en stund+gick en rätt lång runda med nisse,åkte sen in till Mobilia-men jag har verkligen tröttnat på att prova kläder tkr det är så trist speciellt när det är mkt folk..Så jag köpte inget där men vi provade solglasögon vill ha några nya,fina i år,loves it..Provade även parfymer- Gucci II b.l.a som jag älskar.
Sen promenerade vi in till möllan för att käka, åt på Krua thai-mkt smarrigt!
Ikväll blir det lugnt för mig skönt,(rätt förkyld nu så extra trött)så det blir tidningsläsning+kolla doku filmen The secret+en Wallander film.
Ha en härlig lörkväll alla! Becca
Dagens ord:Jag är väl också slemmig, men jag sitter fan inte så..:)
P.s Rhys chattade med mig lite idag,han skrev Saaknar dig!(han är i Sthlm) cutie.

Inga kommentarer: