onsdag 7 januari 2009

Godnatt friends..

Ikväll ska jag lägga mig i tid,eller lite tidigare iaf typ nu o klockan är 22.20 ska upp ca 6..som vanligt..
Igår satt jag uppe till 23.30 pga en jäkligt bra Beckfilm en av de bästa tycker jag-Skarpt läge som handlar om kvinnomisshandel.
Också sov jag riktigt kasst så jag hoppas på god sömn inatt.
Jag har varit så tacksam för att bara vara i mitt hem själv o relaxa på sistone o idag var inget undantag,fick skjuts hem så jag var hemma redan 16.15-shit vad kvällen kändes längre än när jag som annars är hemma ca 17.30..
Jag har iaf kollat på tv,käkat onyttigt(-och till lunch thai igen! med mina trevliga kollegor the Malins)+läst tidningar o gått 2 promenader med Nippi:)
Såklart även varit inne på facebook o kanske gjort några nya,intressanta bekantskaper.
Nä nu blir det att kolla igenom resten av sydsvenskan innan jag kojsar,Sleep well,Becca

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom även män misshandlas av kvinnor så skulle man nån gång vilja se en film/serie om det.

Beccas sida sa...

Javisst,fast det är ju långt ifrån lika vanligt om ens möjligt på samma sätt-med tanke på våra olika förmågor att slåss men visst klart det existerar o det är ju trist det med:(

Anonym sa...

Och bland sk psykisk misshandel kan jag tänka mig att kvinnor är majoriteten av "förövarna". Ih vad elaka vi kan vara :(
ps. inte jag då ;)
//J