lördag 3 januari 2009

Frukost med Jenny,nätdejting o tvkväll.


Ja denna dagen blev inte alls som det var tänkt..lite synd faktiskt..
Jag skulle eg ha träffat Rebecca o tittat på hennes nya lägenhet o få lite positiv energi-det är hon bra på att ge-en riktig solstråle och optimist men ändå realist:)
Sen var tanken att jag o Jenny skulle käka på: På besök-men så blev det inte,utan Jenny väckte mig imorse o sa jag kommer gärna till kakboden o käkar frukost med dig så hon var väl hos mig redan vid 10.30 o jag yrvaken som jag var pallra mig dit,o det var supermysigt o kul som alltid-men tyvärr tog jag 2 koppar kaffe o det borde jag inte gjort..så pga det ställdes planer in..störigt (men pallar inte sitta på buss etc när man mår illa o har ont i magen)
Så ev ska jag träffa Jenny imorgon,om hon mår bättre-hon blev med dålig nämligen..
Känner lite för mobilia-fynda lite+äta våra fetaostquesadillas på På besök:)
Men vi får se helt enkelt.
Härhemma har jag bara tagit det lugnt pratat en del i telefon b.la med Rebecca som väl lockade mig lite med nätdejting,hon har träffat en riktig pudding nu som hon firade nyår med-ja han bjöd på lyxrestaurang,5 rätters,köpte matchande kläder etc..
Det hade man ju inte sagt nej till!
Så jag har hållt på lite med det nu ikväll..är ju med på spray fortfarande men inne vääldigt sällan,men det gav nog lite utdelning o fantastiskt att känna att man är poppis där trots rätt dåliga foton;)Hann inte svara 1 förrän 4 till mejl hade poppat upp så till sist blev jag stressad o skrev till fel person etc.. men det löste sig!
Om inget annat så är det en kul grej ibland iaf:)
Hade tänkt lägga in lite bilder men hinner inte för jag måste ta ut nisse i trädgården innan en asspännande serie börjar på svt-såg del 1 igår,o efter det är det en till bra realityserie på svt-missa inte,humörhöjare o tid för eftertanke verkligen!En annan del av verkligheten heter den.
So long o ha en härlig lördag! Becca

Inga kommentarer: