onsdag 21 januari 2009

Beauty-on my lips.



Nyligen köpt Lancomes juicy tubes igen,tycker det läppglanset är väldigt bra,det är ju lite klibbigt(-tycker en del) men man har ju lärt sig att är det inte alls klibbigt så håller det inte länge,dessutom tycker jag att det vårdar bra o doftar gott:)
Mitt är nyansen:Marshmallow electric-ljust rosa med lite glittrigt i, kostar ca 220kr
Dessutom fick jag mitt älskade Eight hour cream av min mamma häromdan,det har jag haft till o från under många år-en riktigt populär klassiker,den är ju rätt dyr men väldigt dryg,(jag har den även bara på läpparna så den håller ett bra tag)
Doften gillar inte en del men jag gillar den skarpt tycker det doftar kliniskt rent på något sätt,och mina läppar blir riktigt fettiga o glossiga som jag gillar:)
Kisses,Becca

Inga kommentarer: