tisdag 6 januari 2009

Mysigt igår


Det var väldigt trevligt att bli bjuden på middag igår o lite vin:)
Mycket god soppa! Och jag är ingen soppmänniska egentligen men det var supergott.
Sen kollade vi lite på tv innan jag begav mig hem o tittade på sista delen av Anne på grönkulla(-min favvis när jag var yngre)Sen däckade jag,(jättetrött pga lite sömn natten innan.)
Var väldigt glad över att jag kunde sova läänge imorse:)
Men nu måste jag säga att jag mest känner mig stressad över att man snart ska jobba igen:(Vill vara ledig alltid!
Idag blir det slappdag nu är klockan 14.20 o jag har bara ätit frukost,varit ute med nissen,pratat med Angelica i telefon o varit online superlänge-mest facebook där jag b.la chattade med en long lost cousin ifrån DK:)Även en kille som ville ta bilder på mig..No way José..
Nu blir det tvmys o lite mat etc hela dagen..Vill inte vara så mkt vid datorn,tar så mkt av ens tid..! Kram Rebecca

Inga kommentarer: